ASANPOOSH WORK WEAR (Since 1980)

بررسی مهم ترین نکات در تولید لباس کار


به دلیل اینکه مهم ترین دلیل برای خرید لباس کار حفظ جان افراد در برابر حوادث مختلف در هنگام کار می باشد ، طراحی اصولی و رعایت استانداردهای لازم جهت تولید لباس کار دارای اهمیت بسزایی می باشد. به همین دلیل افرادی که قصد خرید لباسکار را برای حرفه خود دارند می بایست این لباس را از شرکت های معتبر خریداری نمایند تا از بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد. در این مقاله به بررسی نکات تولید لباس کار می پردازیم.


دلیل استفاده از لباس کار

حفظ جان در برابر خطرات و عوامل حادثه ساز در کنار یکپارچگی افراد در محیط کار دو دلیل مهم برای استفاده از لباس کار می باشد.کارکنان یک مجموعه با استفاده از لباس کار مناسب و با کیفیت که بر اساس فعالیت خود می بایست اقدام به انتخاب آن نمایند ، جز موارد مهم و قوانین هر شغل و حرفه ای می باشد. بنابراین خرید لباس کار مناسب حرفه و دارای ویژگی های استاندارد برای هر حرفه به ویژه مشاغل صنعتی باید در اولویت قرار گیرد.

خرید لباس کار


برای طراحی لباس کار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

عوامل مختلفی برای تولید لباس کار باید در نظر گرفته شود تا نتیجه نهایی دارای استانداردهای لازم باشد. لباس کار مناسب علاوه بر ظاهر زیبا و مناسب ، دارای کیفیت ایده آل از نظر نوع پارچه و دوخت است که در آن بنا به نوع استفاده ویژگی های مختلفی در نظر گرفته شده است.شرایط آب و هوایی که فرد قصد استفاده از لباس کار را دارد می بایست در تولید لباس کار در نظر گرفت تا فرد در شرایط محیطی گوناگون به راحتی بتواند از لباس کار خود استفاده نماید.یکی دیگر از ویژگی های لباس کار ایجاد یکپارچگی در بین اعضای یک مرکز یا حرفه می باشد که بر طبق اصول مجموعه خرید لباس کار برای کارکنان اجباری می باشد.بنابراین ایجاد نظم و هماهنگی در بین کارکنان یک مجموعه و معرفی برند و فیلد کاری شما با استفاده از طراحی مناسب لباس کار برای پرسنل صورت خواهد گرفت.


ویژگی هایی که برای تولید کار می بایست در نظر گرفت عبارتند از:

• بر اساس فعالیت های کارکنان مجموعه طراحی و دوخته شود.

• استفاده از پارچه مناسب بر اساس نوع فعالیت و شرایط آب و هوایی

• فردی که قصد استفاده از لباس کار را دارد در آن احساس راحتی داشته باشد.

• به دلیل شرایط محل استفاده از لباس کار صنعتی آن را به راحتی و بدون هرگونه مشکل در کیفیت پارچه شست و شو نمود.

• بر اساس سایز افراد و نوع شغل آن ها دوخته شود.

• از نظر ظاهری زیبایی کافی را دارا باشد.

• دارای استانداردهای لازم جهت حفظ اعضای بدن افراد در برابر حوادث محیطی و بر اساس شغل آن ها.

• دوخت به کار رفته در تولید لباس کار می بایست محکم و با کیفیت بالا باشد.

• پارچه و سایر ملزومات لباس کار از بالاترین کیفیت باشد تا طول عمر آن افزایش یابد.

• و...


استفاده از یک لباس کار ایمن و با کیفیت در بیشتر مجموعه ها به خصوص مشاغل تولیدی و صنعتی در اولیوت قرار دارد و اهمیت استفاده از لباس کار در درجه اول به منظور حفظ جان افراد در برابر حوادث محیطی می بایست در نظر گرفته شود. بنابراین با توجه به این مسئله خرید لباس کار مطمئن و با کیفیت می بایست در اولویت مراکز قرار گیرد.


لباس کار از چه موادی ساخته می شود؟

برای تولید لباس کار بر اساس شرایط استفاده از پارچه های مختلفی استفاده می گردد.این نوع لباس ها را می توان با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید کرد.انواع مختلفی از پارچه های طبیعی و مصنوعی و همچنین الیاف شیمیایی برای دوخت و تولید لباس کار قابل استفاده است که بارز ترین آن ها ویسکوز ، پلی استر ،پنبه و یا مواد ترکیبی مختلف است.نکته مهمی که می بایست در نشر گرفت این است که در صورتی که تبادل حرارتی در محیط استفاده از لباس کار دارای اهمیت باشد بهتر است از الیاف طبیعی برای تولید لباسکار استفاده کرد.

تولید لباس کار


برای خرید لباس کار چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

به طور کلی عوامل ذکر شده مهم ترین موارد در هنگام خرید لباس کار است که باید به آن توجه کرد:سایز ، نوع پارچه ، کیفیت دوخت ، نوع طراحی لباس کار از نظر دوخت ، رنگ و طرح و... ، قیمت لباس کار ، میزان ایمنی لباس کار و... .موارد اشاره شده در هنگام خرید لباس کار از یک مرکز معتبر می بایست حتما در نظر گرفته شود.


تولید لباس کار بر اساس رنگ مورد نظر ارگان ها

انتخاب رنگ برای خرید لباس کار یکی از موارد مهم در نظر گرفته می شود. افرادی که مشاغل آن ها در شب و یا نور کم انجام می شود می بایست اقدام به خرید لباس کار با رنگ های فسفری نمایند. همچنین سایر مجموعه ها با توجه به نوع برند خود و رنگ سازمانی مجموعه می توانند اقدام به انتخاب رنگ مورد نظر خود برای تولید لباس کار نمایند. درج لوگو و شعار مجموعه روی لباس کار از دیگر مواردی است که می تواند در کسب و کار شما تاثیر داشته باشد.


در پایان اگر قصد خرید لباس کار مطمئن و ایمن برای مجموعه خود را داشته باشید می تواند شرکت آسان پوش را به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید لباس کار در ایران انتخاب نمایید و خرید خود را با استفاده از مشاوره های لازم در زمینه انواع لباس کار با مشاوران ما انجام دهید. شرکت آسان پوش تولید کننده انواع لباس کار ، کفش ایمنی ، کلاه و دستکش ایمنی و... با استفاده از استانداردهای روز دنیا می باشد.


اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید