ASANPOOSH WORK WEAR (Since 1980)

ملاک های تعیین قیمت لباس کار


یکی از ملاک های مهم برای مشتریان در هنگام خرید لباس کار، قیمت آن می باشد. با توجه به این که استفاده از لباس کار بیشتر در محیط های صنعتی، کارخانه ها، سازمان ها و... که دارای تعداد پرسنل بالایی هستند متداول می باشد، کارفرمایان و مدیران چنین محیط هایی می بایست اقدام به خرید لباس کار با تعداد زیاد نمایند. بنابراین توجه به قیمت لباس کار پیش از خرید جزء نکات حائز اهمیت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به مهم ترین ملاک های تعیین قیمت برای تهیه لباس کار بپردازیم تا با توجه به این موارد خریدی مطمئن داشته باشید.


همانطور که گفته شد بیشترین مشتریان خرید لباس کار شرکت ها، مراکز، صنایع و کارخانجات می باشند. در صورتی که تا به حال برای خرید لباسکار اقدام کرده باشید ، شاهد قیمت های مختلفی از یک مدل خواهیم بود که مانند اکثر تولید کنندگان این موضوع در فروش لباس کار هم به چشم می خورد. موارد زیر مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت لباس کار می باشند:


جنس پارچه لباس کار

جنس پارچه برای تولید لباس کار مهم ترین عامل در تعیین قیمت آن می باشد. بر اساس شرایط محیطی که قصد استفاده از هر لباس کار را دارید می بایست اقدام به خرید لباس کار با پارچه مناسب کنید. امروزه پارچه های مختلفی جهت تولید لباس کار استفاده می شود که دارای قیمت های مختلفی هستند. البته پارچه ها بر اساس داخلی یا خارجی بودن آن ها نیز دارای اختلاف قیمت هستند که قطعا پارچه های ساخت داخل از قیمت پایین تری برخوردارند. بنابراین پیش از خرید لباس کار می بایست به جنس پارچه استفاده شده در آن دقت نمایید تا علاوه بر کیفیت مناسب، دارای قیمت مقرون به صرفه باشد. به طور مثال پارچه هایی با جنس نخ یا پنبه از قیمت بیشتری نسبت به پارچه های دیگر برخوردارند که معمولاً دارای مزیت های بیشتری هم هستند.

خرید لباس کار


دوخت لباس کار

همانند لباس هایی که ما برای خود خریداری می کنیم، دوخت پارچه برای تولید لباس کار نیز دارای اهمیت می باشد. در صورتی که برای تولید لباس کار مورد نظر خود، شاهد دوخت با کیفیتی باشیم ، قطعا قیمت آن بیشتر خواهد بود. استفاده از دوخت با کیفیت و محکم برای محیط هایی که افراد در شرایط سختی مشغول به کار هستند و یا فعالیت های فیزیکی بیشتری دارند نکته مهمی است که در هنگام خرید می بایست به آن دقت کرد. در چنین محیط هایی دوخت لباس کار مناسب دارای ردیف های دوخت بیشتر جهت عدم باز شدن آن می باشد و عموما نخ مورد استفاده برای دوخت چنین لباس کار هایی از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. ظرافت دوخت و انجام آن به شکل تمیز سبب افزایش کیفیت لباسکار خواهد شد. با توجه به این که انجام چنین دوخت هایی زمان و هزینه بیشتری برای تولید لباس کار می طلبد، قیمت چنین لباس کارهایی بیشتر از سایر مدل ها می باشد.


شرکت تولید کننده لباس کار

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت لباس کار، برند تولید کننده آن می باشد. اعتبار یک شرکت به تولیدات با کیفیت آن می باشد، بنابراین اگر قصد خرید لباس کار با کیفیت را داشته باشید می بایست از برند های معتبر خرید خود را انجام دهید که این موضوع قطعا در افزایش قیمت لباس کار نقش بسزایی دارد. امروزه شرکت های تولید کننده زیادی در ایران مشغول به تولید لباس کار هستند که تنها برخی از آن ها دارای اعتبار و کیفیت ایده آل می باشند.


شرکت آسان پوش یکی از برترین تولید کنندگان لباس کار در ایران می باشد که با تجربه چند ساله خود در زمینه فروش لباس کار با کیفیت، توانسته به اعتبار مناسبی در این زمینه دست یابد. بنابراین اگر قصد خرید لباس کار صنعتی، اداری و ... را داشاته باشید، شرکت آسان پوش گزینه ای ایده آل و مطمئن برای شما خواهد بود.


تقاضای بازار

در صورتی که میزان تقاضای مشتریان برای خرید لباس کار بیشتر از میزان تولید آن باشد، همانند سایر محصولات قیمت آن بالاتر خواهد رفت؛ بنابراین میزان عرضه و تقاضا نقش مهمی در تعیین قیمت لباس کار دارد. علاوه بر این برخی از مدل های لباس کار ممکن است تنها توسط برخی از شرکت ها تولید گردند که از نظر تعداد دارای محدودیت هستند. این موضوع نیز می تواند سبب افزایش قیمت لباس کار شود.

تولید لباس کار


نوع لباس کار

لباس کار ها بر اساس شرایط استفاده دارای مدل های مختلفی هستند که هریک دارای ویژگی های خاصی هستند. به طور مثال قیمت کاپشن مهندسی با لباس کار یکسره بر اساس نوع مدل و متریال به کار رفته در آن متفاوت می باشد که در نقش بسزایی در تعیین قیمت دارد. از دیگر مثال هایی که در این رابطه می توان زد این است که قیمت لباس کار مهندسی با لباس کار نظامی، صنعتی و... متفاوت می باشد.


امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید لباس کار در مدل های مختلف می نمایند که افراد می توانند بر اساس نیاز خود و بودجه مد نظر اقدام به خرید آن ها نمایند. شرکت آسان پوش نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فروش لباس کار در ایران ، از جمله معتبرترین برند ها در این زمینه می باشد و شما می توانید جهت خرید لباس کار و یا سایر تجهیزات ایمنی همچون کفش ایمنی، عینک ، دستکش و... خریدی مطمئن، با کیفیت و با قیمت مناسب را از این شرکت داشته باشید. خرید محصولات ایرانی با کیفیت از جمله لباس کار سبب عدم خارج شدن ارز از کشور و افزایش اشتغال خواهد شد.


اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید