ASANPOOSH WORK WEAR (Since 1980)

ویژگی ها و مزایای لباسکار زمستانه


کار در فصل سرما به ویژه قرارگیری در معرض هوای سرد سبب ایجاد مشکلاتی در افراد می شود. به همین دلیل استفاده و خرید لباس کار زمستانه در چنین محیط هایی دارای اهمیت بالایی می باشد.یکی از راهکارهای غلط برای دوری از سرما که در کارکنان و کارگران محیط های مختلف از جمله محیط های صنعتی هستیم ، پوشیدن چند لباس بر روی هم برای گرم کردن می باشد.پیش از هر چیز این اقدام سبب کلافگی افراد در لباس و همچنین راحت نبودن آن ها در هنگام کار می شود. همچنین در محیط های صنعتی می بایست از یک لباس کار مناسب کار افراد استفاده شود تا در برابر خطرات جانی آن ها محفوظ بمانند. بنابراین خرید لباس کار در هر فصلی حائز اهمیت می باشد و برای فصل سرما هم این نیاز شاید بیشتر به چشم بیاید.


ویژگی های لباس کار زمستانه

اگر قصد خرید لباس کار زمستانی یا کاپشن مهندسی ویژه فصول یا مناطق سرد را دارید باید به نکاتی درباره آن توجه نمایید.با توجه به این که لباسکار زمستانه شما را علاوه بر سرما ، در برابر عوامل محیطی و آسیب های فیزیکی حفظ می نماید ، در هنگام خرید آن میبایست به کیفیت تولید لباس کار توجه کرد. استاندارد های تولید لباس کار زمستانه در نظر گرفته می شود که از جمله آن ها می توان به میزان تهویه و رطوبت آن در بدن اشاره کرد.تمامی این موارد می بایست به صورتی باشد که فرد پس از پوشیدن این لباس ها طی مدت زمان زیاد دچار هیچگونه مشکلی نشود و در آن راحت باشد.

خرید لباس کار زمستانی


استفاده از الیاف و پارچه های با کیفیت و متناسب با فصل سرد در تولید لباس کار زمستانی از مهم ترین ویژگی های یک لباسکار ایده آل می باشد. این بدین معنا است که این نوع لباس می بایست علاوه بر گرم نگه داشتن بدن افراد در محیط های سرد ، دارای راحتی مناسب و همچنین بالاترین میزان ایمنی (طراحی بر اساس نوع فعالیت افراد) باشد. تولید لباس کار بر اساس ارگونومی و سایز بدن افراد از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید لباسکار باید به آن توجه نمود.


در مناطقی که علاوه بر سرما شاهد بارش باران و برف هستیم و یا کار افراد در معرض محیط های مرطوب و دارای آب است ، می بایست ضد آب بودن لباس کار در اولویت قرار گیرد.الیاف مورد استفاده در این نوع لباس کار ها به گونه ای است که آب وترد آن ها و نفوذ به لایه داخلی لباس کار نشده و بدن افراد خشک باقی خواهد ماند.یکی از انواع لباس کار های مجهز به موارد اشاره شده کاپشن مهندسی می باشد که در شرکت آسان پوش با بهترین کیفیت تولید می شود.اگر قصد خرید لباس کار زمستانه را داشته باشید می توانید بهترین کیفیت و ایده آل ترین لباس کار از نظر نوع دوخت و میزان حفاظت بدن افراد را از شرکت آسان پوش تهیه نمایید.


انواع مختلف لباس کار زمستانه

با توجه به حرفه و فعالیت افراد و متناسب با شرایط آب و هوایی که در آن منطقه اشتغال دارند ، لباس کار زمستانی دارای مدل های مختلفی می باشد.برای مثال افرادی که در محیط های سر باز همچون جنگل ها و مراتع در فصول سرد مشغول به کار هستند دارای لباس کار زمستانه متفاوتی نسبت به افرادی هستن که در محیط های کارگاهی اشتغال دارند. تمامی این نوع لباس کار ها دارای پارچه ، نوع دوخت و طراحی خاص برای حفظ افراد در شرایط گوناگون می باشند.


از دیگر انواع لباس کار زمستانی می توان به تنوع آن ها از نظر طراحی اشاره کرد. لباس کار یکسره ، لباس کار دو تکه ، کاپشن مهندسی به همراه شلوار و بادگیر جدا و... از انواع مدل هایی است که می توان از آن ها استفاده نمود.متداول ترین مدل های مورد استفاده در فصول سرد لباس کار دو تکه است که شامل کاپشن مهندسی نیز می شود. این لباس ها بر اساس نیاز از الیاف مختلف همچون آستر های نمدی ، خز ،پشم و شیشه و... قابل تولید هستند که میزان گرمایشی و قیمت مختلفی دارند.

خرید لباس کار


مهمترین مزایای لباس کار زمستانه

✔ ضد آب بودن و حفاظت بدن در برابر برف و باران

✔ قابلیت بادگیر بودن لباس کار زمستانی برای محافظت از هوای سرد

✔ حفظ دمای داخلی بدن

✔ قابلیت تولید لباس کار در مدل های دو یا سه لایه برای ایجاد گرمای بیشتر

✔ استفاده از دوخت های محکم و متناسب با محیط کار (استفاده از دستگاه پرس در برخی از مدل های لباس کار جهت عدم وجود هرگونه درز)

✔ عدم نیاز به پوشیدن چندین لباس بر روی هم

✔ راحتی افراد در هنگام پوشیدن لباس کار زمستانه

✔ بهره گیری از کلاه های گرم و ضد آب برای محافظت سر و گردن در برابر خیس شدن ، باد و سرما

✔ و...


اگر قصد خرید لباس کار زمستانی در مدل های مختلف و یا کاپشن مهندسی را در مدل های مختلف داشته باشید می توانید بهترین کیفیت لباس کار مد نظر خود را از شرکت آسان پوش خریداری نمایید.شما می توانید بر اساس حرفه و مشاغل مورد نظر خود اقدام به خرید لباس کار متناسب با ارگونومی ، سایز بدن و همچنین بودجه مد نظر نمایید.با توجه به تنوع مدل های لباس کار زمستانه از نظر نوع پارچه و تعداد لایه های به کار رفته در آن ، شاهد قیمت های مختلف هستیم که اگر قصد خرید لباس کار زمستانی را دارید می توانید با کارشناسان شرکت آسان پوش در ارتباط باشید.


اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید