ASANPOOSH WORK WEAR (Since 1980)

نکاتی برای خرید لباس کار اداری


عوامل مختلفی وجود دارند که در تاثیرگذاری یک کارمند اداری نقش دارند و لباس کار یکی از بارزترین آنهاست. خرید لباس کار می تواند بسیار گیج کننده باشد، که اساساً به دلیل وجود انتخاب های زیاد در بازار است؛ با این وجود حتی اگر تنوع گزینه ها خیلی زیاد باشد، نباید به هرچیزی بسنده کنید. شما باید احتمالات را به دقت ارزیابی کنید و لباس کاری بخرید که از همه نظر مناسب و راحت باشد و همچنین مورد تایید شرکت نیز قرار گیرد.


نکاتی برای خرید لباس کار اداری

لباس کار اداری مزایای بسیار زیادی را برای هر شغلی به همراه دارد، استفاده از لباس فرم اداری روحیه تیمی کارکنان را تقویت کرده و راحتی و اعتماد به نفس را در کارمندان به وجود می آورد. هیچ راهنمای قطعی در مورد انتخاب بهترین لباس کار وجود ندارد زیرا با توجه به شرایط مختلف معیار انتخاب می تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال، اگر به بانکداری علاقه دارید، باید رنگ های خنثی و سبک های محافظه کارانه را انتخاب کنید اما اگر در زمینه سرگرمی و تبلیغات فعالیت می کنید، می توانید خلاقیت و رنگ بیشتری در لباس خود به نمایش بگذارید. در صورتی که می خواهید از لباس کار خود حداکثر استفاده را ببرید، باید چند نکته مهم را در زمان خرید آن در نظر داشته باشید:


1- محیط، شرایط و نوع کار خود را در نظر داشته باشید.

یکی از اولین نکاتی که باید در زمان خرید لباس کار اداری بدانید، این است که مخاطبان خود را در نظر بگیرید، که به سایر افراد در دفتر کار شما و نوع شغلتان اشاره می کند. همیشه فرهنگ پوشش اداری خود را سرلوحه اولویت های خود قرار دهید و مخالف چنین مواردی نباشید. لباس کاری که انتخاب می کنید باید با ماهیت کار شما سازگار باشد و همچنین کاربردی باشد. یک تصویر شرکتی نیاز به یونیفرم حرفه ای دارد و رنگ ها باید با برند شما مطابقت داشته باشند؛ لباس کار مناسب تصویر مناسبی را از کسب و کار شما نشان می دهد.

لباس کار اداری همچنین باید متناسب با آب و هوا باشد، اگر در محیط باز یا خارج از شرکت کار می کنید، در فصل های سرد باید لباس کار زمستانی داشته باشید. با توجه به نوع کار باید دقت کنید در طول روز چه می کنید، آیا به جزئیاتی مانند جیب نیاز دارید یا خیر؟ این نوع جزئیات کوچک واقعاً تفاوت بین یک لباس کار معمولی و یک لباس عالی را ایجاد می کند.


خرید لباس کار اداری


2- به تناسب لباس کار توجه کنید.

پوشیدن کت و شلوار یا مانتو شلوارهایی که برای کار خیلی بزرگ هستند باعث می شود شما کمتر حرفه ای به نظر برسید و ممکن است نتوانید احترامی درخورتان دریافت کنید. برخی حتی ممکن است برای اطمینان از تناسب و اندازه درست لباس کار مناسب خود را سفارشی تهیه کنند؛ نیازی به صرف هزینه های هنگفت وجود ندارد، زیرا همیشه می توانید یک لباس کار اداری مناسب را با توجه به اندازه های خود بدوزید.


3- کیفیت لباس کار اداری و جنس پارچه را در نظر بگیرید.

علاوه بر اینکه کارمندان باید در لباس کار خود راحت باشند و لباس به هیچ وجه نباید محدود کننده باشد، نیاز به این است که پارچه لباس کار مقاوم و بادوام باشد، تا مجبور نباشید مرتباً لباس های فرم جدید بخرید. همیشه لباس های باکیفیت را برای محیط کار انتخاب کنید زیرا به دلیل ماندگاری بیشتر، در درازمدت در هزینه صرفه جویی خواهید کرد. لباس کار ارزان یا بی کیفیت ممکن است بیش از ارزش پس انداز باعث دردسر شود؛ لباس کار اداری با کیفیت بالا همچنین ظاهر شما را در بین عموم بهبود می بخشد.

افرادی که در محیط های داخلی کار می کنند، باید پارچه های سبک تری را برای لباس کار خود انتخاب کنند که انعطاف پذیر هستند و قابلیت گردش هوا را دارند. اگر کارمندان در حین انجام وظایف روزانه خود نیاز به جابجایی و تحرک زیاد داشته باشند، وزن سبک پارچه اهمیت ویژه ای پیدا می کند؛ از سوی دیگر، کارکنانی که شرایط کاری آنها به صورتیست که ممکن است لباسشان ساییده یا پاره شود باید لباس کار اداری با پارچه ای با کیفیت و مقاوم بخرند. همچنین پس از خرید لباس کار باکیفیت بایداز آن به خوبی مراقبت کنید؛ آن را روی رخت آویزهای سیمی قرار ندهید در عوض روی چوب لباسی های مخملی یا ضخیم آویزان کنید، لباس کار اداری و به طور کلی هر نوع لباس دیگر عمر طولانی تری خواهند داشت، اگر از آن ها به خوبی نگهداری کنید.


4- به جای مد روز، به سراغ لباس کار همیشه شیک و ساده بروید.

لباس کار اداری شما باید شخصیت شما و شرکتتان را به نمایش بگذارد، پس طوری لباس بپوشید که علاقه، پشتکار و هوش شما را نشان دهد. یکی دیگر از توصیه های متخصصان در خرید لباس کار اداری این است که به جای پیروی از روند مد، به سراغ طرح هایی بروید که همیشگی و ساده هستند. این امر به ویژه اگر در یک محیط کاری با طبیعت جدی هستید برایتان مفید خواهد بود. از طرفی لباس کار اداری کلاسیک نباید خسته کننده باشد، می توانید آن را با اضافه کردن یک بخش رنگی یا طرح دار لباس کار خود را شخصی سازی کنید، لوازم جانبی نیز میتوانند زیبایی لباس را بیشتر کنند اما باید دقت داشته باشید که زیاده روی نکنید. اگر لباس کار های اداری ماندگار می خرید ، بر خلاف لباس های مد روز، نیازی نیست هرازگاهی لباس کار جدید بخرید.


در پایان همه چیز به این خلاصه می شود که در یک لباس کار اداری چقدر خوب به نظر می رسید و چقدر راحت هستید. چه از یک تولیدی ارزان قیمت خرید کنید و چه لباسکار های گران قیمت داشته باشید، تا زمانی که اعتماد به نفس داشته باشید، عالی به نظر خواهید رسید. کیفیت بالا ، تناسب و شیک بودن لباس کار اداری ویژگی های مهمیست که هر تولیدکننده ای باید به آنها دقت کند، شرکت آسان پوش با سال ها تجربه در زمینه تولید لباس کار اداری با کیفیت بالا و قیمت مناسب از بهترین انتخاب هاست که امکان مشاوره در خصوص خرید لباس کار اداری را برایتان فراهم کرده است.

اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید