ASANPOOSH WORK WEAR (Since 1980)

لباس کار شرکت نفت و گاز

لباس کار یکی از مواردیست که در کنار ایمنی که برای افراد فراهم می کند، مزایای بسیاری را نیز به همراه دارد. یکی از مجموعه ها و شرکت هایی که کارکنان آن نیاز به استفاده از لباس کار ایمنی و فرم دارند، شرکت گاز می باشد. لباس کار شرکت گاز همانند شرکت های دیگر نفتی باید دارای ویژگی هایی همچون ضد حریق بودن یا مقاومت در برابر گرما و الکتریسیته داشته باشند. کارکنان شرکت گاز بخش زیادی از افراد را در بر میگیرند، زیرا در تمام شهرها و روستاها نیروهایی برای انجام فعالیت های مختلف این شرکت نیاز است. نیروهای هر بخش متفاوت از شرکت گاز نیاز به لباس کار متناسب با محیط کاری و شغلی که انجام می دهند دارند، همچنین نظر کارفرما و خود شخص نیز می تواند در تعیین رنگ و گاهی نوع لباس کار تاثیر گذار باشد.

لباس کار شرکت گاز

لباس کار شرکت گاز به طور معمول به شکل دو تکه و شامل کاپشن و شلوار یا بلوز و شلوار می باشد، البته کارکنان بخش فنی شرکت معمولاً از لباس کار یکسره استفاده می کنند. همچنین لباس کار شرکت گاز معمولاً دو رنگ بوده و ترکیبی از رنگ تیره مانند مشکی و یک رنگ روشن و چشم گیر مانند زرد یا نارنجی می باشد، برخی از امدادگران شرکت گاز نیز از جلیقه های با دید بالا استفاده می کنند. اهمیت ویژگی های لباس شرکت گاز از یک طرف، اینکه به شکل مناسبی از لباس کار خود نگهداری کنید نیز مهم است؛ به عنوان مثال در صورتی که لباس کار افراد شاغل در شرکت گاز به مواد نفتی و روغنی آغشته شود باید به سرعت تعویض شود، زیرا هم ممکن است ناراحتی های پوستی در فرد ایجاد کند، و هم در برابر منابع حرارتی احتمال آتش گرفتن نیز دارد.

بخش امدادی شرکت گاز باید لباس کار نسوز برای کارکنانش تهیه کند، چرا که در مواردی که این افراد حاضر می شوند، امکان وقع حادثه یا آتش سوزی وجود دارد.


ویژگی های لباس شرکت گاز

جنس پارچه لباس کار که توسط کارکنان شرکت گاز استفاده می شوند باید از الیاف های طبیعی باشد، زیرا که گرمای محیط های کاری این کارکنان بالا بوده و این جنس پارچه ها باعث افزایش تبادل حرارتی بهتری خواهد شد. معمولاً از پارچه لباس کار 70 30 برای تولید لباس کار شرکت گاز استفاده می کنند، این پارچه ها به دلیل درصد بالای پنبه ای که دارند مناسب محیط های گرم و فصول مختلف سال هستند. یکی دیگر از ویژگی هایی که لباس کار شرکت گاز دارد، این است که باید متناسب با بدن هر کدام از کارکنان باشد، به دلیل خطرات بالای این شغل راحتی کارکنان نیز اهمیت بالایی داشته و رابطه مستقیمی با حفظ ایمنی و سلامتی آنها دارد.

با توجه به بخشی که هر کدام از کارکنان این مجموعه مشغولند، ممکن است نیاز به استفاده از لباس کار ضد حریق یا لباس کار از جنس مخصوص برای محافظت در برابر گرما یا حتی انجار باشد. در چنین محیط هایی علاوه بر لباس کار ایمنی، باید از عینک های مخصوص، کفش، دستکش و کلاه ایمنی نیز استفاده شود تا خطرات را به حداقل برساند.


قیمت لباس کار شرکت گاز

قیمت لباس کار شرکت گاز به عوامل مختلفی از جمله جنس پارچه لباس کار، ویژگی های خاصی که لباس دارد، کیفیت دوخت و سایز آن بستگی دارد. برای تهیه لباسکار شرکت گاز ارزان می توانید به طور مستقیم از شرکت های تولید کننده این لباس ها خرید کنید، به دلیل نبود واسطه و خرید مستقیم از کارخانه تولیدی، هزینه صرف شده برای تهیه هر نوع لباس کار کاهش می یابد.

شرکت های تولید کننده لباس کار باید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید کنند زیرا این حرفه ریسک بالایی دارد و نیاز به لباس کار متناسب با شرایط کاری دارد تا امنیت کارکنان را حفظ کند. همانطور که گفته شد شرکت گاز و شرکت های تابع بخش های مختلفی دارد که نیروهای هر بخش نیاز به لباس کار متفاوتی دارند، بنابراین یک شرکت تولیدی معتبر باید تمام این انواع لباس کار را تولید کند.